Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Nicole - 17 januari 2013 21:25

Va hemma från skolan idag för mådde nt så bra trodde att jag skulle bli sjuk typ oså,så va hemma hos mitt hjärta eftersom att jag sov där och han va typ oxå sjuk stackarn. Men de gick över efter ett tag för oss båda o så drog jag hem runt 11-halv12 för har sovit hos honom nu i några nätter,så kan va skönt för båda om vi sover själva nu i några dar osv  imorn har jag sovmorgon och börjar halv 10 som jag gör alla fredagar! Och ist för att gymma på idrotten imorn (som sista lektion)  så drar becca o jag till simhallen + några andra från klassen dock vet jag nt vilka än ^^ 


Ska även färga håret i morn till en annan färg så jag hoppas becca kan hjälpa mig imorn annars får mamma elr syrran hjälpa mig,men om färgen nt blir bra elr om den nt passar på mig så färgar jag tillbaka till blont efter bara några dagar igen. Jag vet att de nt är bra o färga efter bara några dar men de skiter jag i aja ska dra igång en film nu och ta det lugnt innan jag ska sova och inviga mina nya ögonbindor (har dock aldrig haft några innan så har ingen aning om jag kommer kunna sova med dom ^^ )  


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards