Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Nicole - 6 juli 2011 23:30

Har haft en sån SJUUUUUUKT jäkla rolig & bra dag/kväll/natt me min bästa vän Sannaförst så sov jag till kl 2 typ sen åt vi mat o gjorde i ordning oss,o sen drog vi ut till hennes häst för att ge honom mat sen åkte vi o hämta upp henne´s mamma och bror sen vidare till hennes mormor & morfar för att fika o sen vidare ner till stan hon o jag,mysigt som fan hade vi de på stan!Vi hyrde 3 filmer,drog till åhmans o åt o sen vidare hem till min  pappa en stund,sen affären för att köpa tjockis skit o gick sen hem till henne för att se på film o typ garva halvt ihjäl osso nu ligger hon o snarkar som en söt liten grismedans jag sitter o ruttnar framför datan o lyssnar på musik osv

Av Nicole - 6 juli 2011 01:47

Har haft en sjuuukt rolig dag/kväll me sanna älskling o nu har vi en sjuuukt rolig natt! Har tittat på ngn mobbad film o nu har hon tagit sin medicin o jag tror nog hon blev full av den haha för när hon ska prata då sluddrar hon som fn o hon garvar åt ingenting? HAHAHAHANe men jag är glad över att jag har henne när allt är som sämst dom de tyvärr är just nu....


Men iaf vi hade det sjukt roligt på speedwayen men de va oxå lite läskigt för de va 3 st som krocka i hop o den ena från vårat lag han flög flera meter från sin cykel osv,han blev så pass skadad så han fick åka in till sjukan me ambulans den stackarn men annars vare sjukt roligt =) ne nu ska jag vara lite små taskig mot sanna och hälla iskallt vatten på henne för hon är osocial,hon ligger och sover fan -.-'


Några bilder från speedwayen kommer nu men måste för varna om att jag ser lite wierd ut på första bilden..


       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards