Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Nicole - 25 juli 2011 21:10

Sitter me sanna i soffan o kollar på tv,ska snart ta oss ngt o käka och sen drar vi in till rummet och snackar skithaha nedå men mycke snack blire iaf och sen se på film osv



Av Nicole - 25 juli 2011 16:59

Drar mej hem till mamma nu för att käka,se på tv och sen vänta på att sanna kommer,får se om hon sover hos mej inatt me annars blire iaf att tagga som faen imorn inför SPEEDWAYEEEEEEEN!!!!! WOHO!!!!


Bjuder på en sexig bild på mej och sanna från i förrgår kväll,dö heta jag vet xD<33333

Av Nicole - 25 juli 2011 15:10

Vakna vid 12 idag så jag känner mej rätt så död me tanke på att jag somna typ 4-5 i "natt"Men har tagit de väldigt lugnt idag på morgonen gjorde nt iordning mejförrenstyp 2 timmar  efter att jag vaknat,men ska dra mej hem till mammie snart me syrran ska bara vänta på att hon får fram de hon vill på fb hon har suttit i snart en timma med den där skiten pharses elr vafasan de heter?Men NU tror jag att hon har hittat  den  o blivit nöjd (efter en sådär 40 år typ) hihi.


Sen lite senare blire att träffa bästis och gå ut en runda på stan för att chilla lite vid hamnen osv,osv. Btw så ska jag göra om min header nu..har redan börjat tröttna på den jag har -.-'


     

Snygga cam bilder! I Know ;)

Av Nicole - 25 juli 2011 02:45

Har världens huvudvärk o de känns som att mitt huvve ska trilla av skallen närsom osv,så ska ta o gå och lägga mej nu och försöka sova annars lär jag väl dö elr ngt av min värk



Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards