Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Nicole - 31 juli 2011 19:26

Shit va skönt de är att få va i Sthlm känner jag nu! Dagen började iaf me att vi åkte ut till stranden för att bada,jag,min lillasyster och småkusinerna va dom som bada först av alla^^ dock så blev jag "i puttad" (jag slängde bak mej) utav Mellwin(4år) sen bada jag ett bra tag o busa me dom små tills jag blev trött och la mej ner för att sola efter några timmar drog mamma,jag och mattias till "NewYorker" och gissa om jag hitta myyycke kläder?! Haha hitta 2-3 plagg nästan dirrekt när vi kom in dit xD så mamma och jag va där inne i ngn timma och kolla kläder och prova osv.. Jag fick alla tröjjor som jag ville ha utom 3 :/ men shit the same,hellre de än att va utan allt Eftersom att jag nt sitter vid min data just nu så kan jag nt lägga in bilder på mina inlägg osv men när jag kommer hem så blire massa bilder


Iaf ska dra till affären me mamma,lillasyster och lillkusinen Ella (elr Petronella som hon igentligen heter :P) snart och köpa hem chips och cola osv,sen blire ett bad för mej o senare film me mellwin :D Btw får se om jag har tid/hinner blogga imorn för imorn blire stan heeeeela dagen de lär ju bli mycke shopping o massa som jag nt har ngn koll på hihi



Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards