Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Nicole - 19 juli 2011 23:54

Gårdagen tillbringades med sanna,jenna,jimmie och jonas Vi hade hur roligt som helst,för efter att jag o sanna hade varit hos hästarna så smsa min syrra mej och sa att dom ville träffa oss,så vi drog till paladium o träffa dom där,tog en cigg me jimmie o snacka liteSen drog jenna & jonas o köpte glass te mej o jenna och sen drog jimmie o jonas till spelhallen för att spela lite skit.. nördar asså -.-' xD Ne men iaf jag,jenna o sanna satt kvar vid paladium och snacka lite tills dom kom tillbaka då drog vi till hamnen och chilla vid vattnet,sen fick vi syn på mamma o hennes kompis så vi drog bort till dom en stund för att snacka osv.Orkar inte berätta allt som hände igår blir för jobbigt då^^


Iaf idag gick jag o pappa till BUP vid kl 1 o sen hem efter en halvtimma käka,kolla datan o somna en stund..Sen kom jimmie och jonas förbi o bera 5-10 min efter så kom sanna o då drog vi till hästarna  idag igenEfter de tog vi cyklarna till affären för att köpa cola och ballerinakex xD Sen hem till sanna kolla tv o nu sitter jag vid datan o ska snart dra på musik i hörlurarna när hon har somnat. Imorn måste vi upp vid typ 5-6 så lär ju va skapligt död då -.-' men vad gör man inte för att åka till öland´s djurpark? hahaha


Några från gårdagen kommer iaf nu :)


                 

Av Nicole - 19 juli 2011 16:54

Väntar på att sanna ska komma och hämta mej så vi kan dra te hästarna o sen blire o träffa jenna,jonas och jimmie


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards