Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 17 juli 2011

-

Av Nicole - 17 juli 2011 22:30

Sitter hemma hos min lilla idiot och chillar framför datorn,funderar på att göra en ny header till bloggen men kommer inte på ngn just nu -.-' Iaf förut när sanna o jag hade varit på willys och va på väg hem så gick påsen sönder där som colan va o tror ni inte att den ramlar på min fot då elr? känndes fn som att min fot bröts assåFick jag ont? nejdå inte alls (bara J*VLIGT ont) När vi kom hem så kollade vi på en film som heter "Har du hört rycktet om morgans?" Lite små seg i början men shit va rolig den va,jag & sanna låg i sängen och vek oss av garv!  


Btw har precis hjälpt sanna och visat hur man lägger upp en header på sin blogg,för hon har inte haft den så jätte länge men cheka in hennes blogg asså


http://Sannaas.bloggplatsen.se


Fett snygg och hon skriver en jäkla massa i den ^^


Av Nicole - 17 juli 2011 16:30

Eftersom att de inte blev någon gby idag så ska jag va me bästis idag,blir även att jag sover hos henne i natt! Dock måste jag bara vänta på att hon ska höra av sej ^^ så medans jag väntar på de ska jag och syrran fota varandra me henne´s kamera bara för att de va så länge sen som vi gjorde de(henne´s laddare har varit borta i månader xd) Men innan jag drar hem till sannis så ska vi gå en runda ute och snacka om massa saker som har hänt i förrgår,igår osv


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards