Min väg och mina känslor

Alla inlägg under april 2012

Av Nicole - 7 april 2012 01:00

Ush,upptäckte att de snöar ute när jag skulle resa mej upp från sängen för att gå och hämta mera colaDe ska ju va sommar nu nt vinter ffs,åh lackar -.-'  


 

Får bli en dålig bild från fönstret,orkar nt leta upp dom andra som kommer utifrån 

Av Nicole - 6 april 2012 20:53

Lite halv dåliga bilder bara xD


               

Av Nicole - 6 april 2012 18:03

Igår gick vi ju bara halva dan i skolan och vi typ drog och bowla runt halv 10 till halv 11,sen drog vi tbx till skolan o käka,några drog efter maten och en del satt kvar och snacka om allt möjligt ^^ efter skolan drog älsklingen och jag hem till mej en stund sen runt 5 åkte vi hem till honom o käka mat,sen blev det fest hemma hos honom och de kom lite folk oså.Dock så drack nt jag och älsklingen denhär gången,han sprang omkring och torka upp sprit på golvet,jag satt och prata med hans dygnraka polare som va lite små lulliga haha Idag drog jag hem runt 4 elr ngt och sitter just nu och kollar på "Madicken" med lillasyster xD  Bilder kommer sen. 

Av Nicole - 3 april 2012 22:53

Funderar på att sluta blogga för har typ tröttnat lite samtidigt som de nt "händer" ngt roligt. Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om elr nånting 


   

Haha bilden säger typ allt xD

Av Nicole - 2 april 2012 22:31

Typ onormala bilder xD

 

           

Av Nicole - 2 april 2012 20:46

Runt 11 tiden igår kom älskling och hämtade mej för jag skulle sova hos honom,och de va fan mysigare än mysigast då (elr vad man säger? xd) för jag hade ju varit utan honom i 4 dagar och jag hade saknat honom sjukt mycke och hade längtat ihjäl mej efter att få träffa honom igen Efter skolan gjorde julia sällskap med mej en bit o när jag kom hem så blev de att dra till affären med syrran och grävling,sen drog jag förbi pappa och hämtade mina saker eftersom att de är mammas vecka nu. Sitter och kollar på Marina Wern med syrran nu och smsar med älsklingen samtidigt o känner mej lite halv sjuk (igen....)men ska dra till skolan imorn hur elr hur,ska designa kläder imorn och sen ska jag även sy en kläning som jag ska ha typ i sommar oså,ska även fixa med mitt fotoalbum imorn i skolan(jätte intressant jag vet..xD)


     

Jag har märkt att de blir bäst bilder inne i badrummet hos pappa och typ ute xD  

Av Nicole - 1 april 2012 22:17

Nu är älsklingen hemma närsom så de ska bli skönt att få träffa honom igen hihi har saknat honom jätte mycke och jag känner nt för att blogga just nu så ah. 


De får bli en gammal bild på mej och älsklingen<3


   

Dock väldigt suddig men skitsamma ;* 

Av Nicole - 1 april 2012 15:28

Efter de sista inlägget i torsdags så la jag bloggen åt sidan,dels för att jag va sjuk och sen för att jag har varit med sanna hela helgen osv.I fredags när jag hade mötit upp sanna drog vi till stan och käka pizza på kvällen och sen hyrde vi även filmer och påvägen hem så mötte vi på annie och alex så fick skjuts hem till sanna efter att vi hade åkt en sväng i alex bil.Igår drog jag och sanna till stan och sprang omkring som 2 yra höns i timmar och köpte en massa saker,sen vid 3 drog vi till lager och kolla lite o när vi kom hem till sanna igen så hade båda sjukt ont i fötterna o blööh ^^ Idag har vi nt gjort ngt spec hon åkte till tåget runt 2 och jag åkte hem och ska typ sova en stund nu för känner mej nt helt frisk än och är sjukt trött osv. Älsklingen är iaf påväg hem nu så jag hoppas att vi ses sen när han är framme,för då blire att jag sover hos honom


Lite bilder från i fredags 


                   

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards