Min väg och mina känslor

Alla inlägg under juli 2011

Av Nicole - 15 juli 2011 16:11

Mina dagar denhär veckan har spenderats med världens bästa vän sanna,jag har sovit hos henne i några nätter och hon hos mej,dock så åkte hon hem för några timmar sen men förhoppningsvis kommer hon tillbaka och då ska jag och verre va med henne,tror de blir stan senare på kvällen med sötnosarnaIgår hände det lite saker på kvällen o på natten så har inte orkat göra något idag men snart kommer verre och ska få mej på bättre humör


Verre & Sanna jag älskar er tjejer!


  

Av Nicole - 12 juli 2011 03:32

Haha jag roar mej själv med att kolla en massa klipp på yt och garvar för mej själv o dricker cola medans sanna sover xD




denhär är nog den roligaste av dom här3 ^^

och sen anagina SKÖNASTE! XD



Av Nicole - 11 juli 2011 22:22

Sanna&Jag ska snart dra oss ut för att ta lite bilder o även gå en promenad,sen äter vi något o sen blire film=)

Av Nicole - 11 juli 2011 16:27

Sitter barnvakt åt min lillasyster och kollar på "Disney Channel" medans jag väntar på att sanna ska höra av sej och att mamma ska komma hem igenSover hos min underbara fruga inatt,blir även filmkväll och tjockiskväll Får se om hon redan har dargit ut till hästen idag annars så hänkar jag på imorn eventuelt och leker med lilleman och cp Måste vara social med min lilla älskling och kolla på tv med henne tills mamma kommer så jag kan dra vidare till sanna sen<3

  

   

Av Nicole - 9 juli 2011 01:31

Snackar i skype med syrran,filip o bobba,dom mobbar min röst för att jag är hes o låter som en jag vet inte vad ^^ iaf blir att kolla på filmer med syrran snart iaf sen imorn blire att träffa folk (dvs om jag orkar..^^)



Av Nicole - 8 juli 2011 17:49

Dagen kommer spenderas tillsammans med min storasyster,blir stan en liten kortis sen hyr vi film som vi ska se på ikväll o chilla till


Älskar dej mitt lilla cp!§§

 

Av Nicole - 7 juli 2011 18:32

Drog hem från sanna runt 3-4 och åt mat,gick sen till affären me pappa´s tjej och handla lite saker.En stund efter att vi kom hem slängde jag in mej i duschen och stog där i typ 1 timma o tänkte på allt o inget (typ).... Har ont i halsen,är yr och är förkyld så jag tror jag kommer bli sjuk snart -.-' så blir nog att ligga i sängen o glo film hela dan/kvällen


                      

Av Nicole - 7 juli 2011 06:09

Jag har typ inget liv så dunkar massa musik i hörlurarna samtidigt som jag kollar på "Cartoon Network" på tv,o väntar på att sanna ska vakna haha




Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards