Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Nicole - 7 februari 2012 23:16

Fick lust att göra i ordning mej nu heltplötsligt haha?! Men gör de imorn isf för nu orkar jag nt och dessutom så har jag typ fått allergichock utav äpplen precis nyss typmen ah de försvinner väll snart. Ligger iaf och kollar på "House" just nu men ska dra igång en film snart för de här avsnittet suger 



       


 


       

Av Nicole - 7 februari 2012 17:54

Att vara hemma o sjuk är dö segt,man blir jätte seg i hela kroppen och orkar nt göra nånting alls spec nt efter 3 veckor hemma -.-' Fryser som en idiot gör jag oxå så jag måste dricka en massa te för att hålla mej varm (+ att de är förjävla gott ^^) Har ont i mitt ögonbryn oxå?!och hur jag kan ha de det vet jag nt,o även att jag har sovit en massa idag så är jag fortfarande trött men om jag somnar nu så lär väll mamma elr mina systrar kasta kallt vatten på mej,så jag får försöka att hålla mej vaken xD Känner mej typ cp sugen på att baka så får se om jag har någon ork till att göra de,antingen sen elr imorn vet iaf att jag ska se på alla Harry Potter filmerna idag+imorn börjar me första filmen såklart o sen tar jag andra o sen tredje osv osv 


   

tog bara någon random bild xD 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards