Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Nicole - 14 februari 2012 12:42

Blev att vara hemma från skolan idag och vila mej lite,men imorn då jävlar ska jag fan gå asså! Orkar nt hålla på att vara hemma längre -.-' Btw så äre ju alla hjärtans dag idag + att det är 4 månader med min kärlek så blir att dra till stan med stora syrran och köpa någon present till honom,(dock så lär han väll gå upp i taket me tanke på att han fick en tröja/kofta utav mej i söndags för 500kr xD ) men vafan de äre värt Men ska dra mej bort till mamma nu och hälpa syrran med att bära lite kartonger me tanke på att hon är hög gravid och nt får bära en massa saker,för vi ska börja flytta hennes saker i helgen till hennes lägenhet eftersom att hon flyttar på måndag. Känns väll lite sådär men får se de positivt jag får ju hennes rum då dock är den mindre än mitt egna rum men shit the same ;*


       


Av Nicole - 14 februari 2012 08:16

Efter att ha varit hemma från skolan i 3 veckor så har jag äntligen blivit frisk och drog till skolan igår somvanligt,men jag vet nt om de blir någon skola för mej idag....mår inge vidare och dessutom så har jag nt gjort i ordning mej än och jag börjar lixom vid halv9 hähäHar nt haft ngn ork till att blogga nu på typ en vecka me tanke på att jag har varit sjuk osv,men måste bara säga att jag känner mej som en väldigt snäll flickvän som köper en tröja/kofta till min pojkvän för typ 500kr (dock så höll han på att döda mej hihi men vafan,älskar jag honom så älskar jag honomhihi) Ne men asså har typ "beslutsångest" över ifall jag ska gå till skolan elr nt för somsagt så känner jag mej nt så bra idag 


Bjuder på gårdagens "Outfit"  


       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards