Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Nicole - 20 februari 2012 13:08

Blir att dra till doktorn vid 2 och kolla mitt huvud,har typ haft dö ont i en vecka och om jag har otur så får jag gå och kolla synen och kanske skaffa glasögonvisst de är inget fel med att ha glasögon men jag skulle aldrig passa i de ^^ men jag föredrar hellre att ligga kvar i sängen och gosa med kärleken min ist för att dra till doktorn


     

Av Nicole - 20 februari 2012 01:37

Haha aaw min kärlek kommer nog att börja läsa på kändisbloggarna,för när jag kollade på en del förut så vare han som ville läsa och om jag råkade gå förbi ngt så sa han åt mej att jag skulle gå upp igen så att han fick sitta och läsa de,hahaha sötnows!! Eller så kanske han börjar blogga själv vem vet? Njae skämt o sido,de skulle han nog aldrig börja göra tror de räcker med att han har en tjej som bloggar ^^ Blir att kolla på "Kontoret" nu på hans mobil och sen sova<3


       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards