Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Nicole - 24 februari 2012 19:42

Sitter i soffan och väntar på att världens finaste älskling ska komma hit,och medans jag väntar på honom så lyssnar jag på musik och kollar kläder o skor på datan,vill ha f*cking sommar NUUUUUUUWE!!!! Men blir iaf lite mys ikväll med mamma,lillasyster och min prins,kommer typ tjocka oss på cola,chips,dipp och gurka.Dock så ska nt jag slänga i mej mer tjockis saker,men vafan nu äre ju ändå freda så får passa på nu heeeeela helgen med att knarka cola för sen när det är vardag så måste jag försöka vara utan cola o annat shiet,vilket kommer bli cp svårt för jag är dö beroende utav cola ^^ men men kan jag sluta röka efter typ några år så kan jag fan dra ner på cola drickandet oxå och bara ta de på helgerna 


   

Av Nicole - 24 februari 2012 16:29

Precis blivit klar efter att ha stått och fixat mej i typ 2 timmar xD så nu sitter jag och min lillasyster och kollar på "Disney XD" och väntar på att mamma ska komma hem från affären så hon kan börja med maten snart för jag är dö hungrig! Får oxå se om jag kanske träffar lollo något idag innan jag är med älsklingen,annars så blire bara att tare lugnt typ 


   

Av Nicole - 24 februari 2012 13:01

Efter att ha druckit en massa cola i snart 17 år så måste jag börja dra ner på de nu,för kommer knappt i mina favvo byxor längre,måste typ lägga mej ner i sängen för att kunna knäppa dom,så känner mej riktigt tjock om magen just nufår väll börja följa me mamma lite oftare och träna xd ne men ska slänga mej i badet nu närsom och sen fixa mej o ah sen blire att glo på en massa filmer fram tills älskling vaknar(får se om jag kanske gör något innan dess)



Av Nicole - 24 februari 2012 00:23

Dunkar denhär låten på högsta volym! mihihihi Funderar på om jag ska dra igång några avsnitt av "The tribe" eller "Hem till midgård" sen innan jag somnar,men vettef*n om jag orakar ^^


 

Av Nicole - 24 februari 2012 00:10

Asså äre bara jag som hatar clowner?! hahaha jag såg en på tv.n för ett tag sen och jag  på att skita på mej,dom är hur äckliga och läskiga som helst.... dessutom så tänker jag på mördar clowner när jag ser "vanliga"  haha nej men serriöst dom är jätte äckliga,asså jag lovar om jag får barn när jag blir äldre och om det är jakob som är pappan då får han gå på cirkus o sån där shiet för de kommer ju nt jag göra iaf xD  


   

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards