Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Nicole - 23 februari 2012 22:18

Har ändå inget annat för mej och dessutom så äre en del som frågar en hel del saker så varför nt "härma" alla andra med en frågestund?! hähähä ^^


   


Dock så tror jag nt att någon kommer ställa frågor men aja ^^ men OM nån elr några ställer frågor så vet jag nt när frågestunden "avslutas" men ah xD

Av Nicole - 23 februari 2012 21:25

Igår kom världens finsate hem till mej dock runt 12 på natten typ,men de va för han va på fest hos en kompis som bor typ i närheten utav mej (och nej han va nt full när han kom han hade tagit typ en öl elr ngt.)  och min mamma åkte till förlossningen med min storasyster för dom trodde att bebisen va påväg men det va den nt(fan.... xd) o jag va ju tvungen att vara hemma hos min lillasyster som låg o sov,så  han ville komma förbi och träffa mej och rädda min natt från att vara ensam med lillasyster som sov  höhö,sen blev de även att han sov här<3 runt 2 idag drog han och sen dess har jag typ nt gjort något alls har varit och postat ett brev nu på kvällen,och så tog jag ett långt bad förut va typ tvungen att raka benen osv för började få "stubb" typ xD Just nu ser jag på "Disney Channel" med lillasyster och ska äta lite 


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards