Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Nicole - 21 februari 2012 20:25

Drar och möter sanna vid willys nu och ska köpa en massa så vi blir tjocka ^^ bloggar kanske mer sen :)


 


§
Av Nicole - 21 februari 2012 18:49

Fortfarande ont i huvudet och har börjat må lite illa me,men tror att de är för att jag behöver äta så ska ta mej en macka snart.Blir väl att träffa sanna ikväll (dvs om nt huvudvärken blir värre....) men annars så ska jag vila resten av kvällen o träffa henne imorn isf<3 Älsklingen åkte hem för ett tag sen och jag är hemma själv just nu för mamma och mina systrar är i min storasysters lägenhet och fixar ihop möblerna osv för hon flyttar in dit imorn osv. Jag har börjat få beslutsångest nu oxåförst så såg jag fram emot till att få ha min syrras rum eftersom att de är lite "mindre" och ah lite andra själ me,men nu vet jag nt om jag vill byta elr om jag ska ha kvar mitt rum.... åh det värsta jag vet (typ det värsta) är att ha beslutsångest -.-' menmen nu börjar mitt huvud göra ännu mer ont även att jag har tagit 2 st panodiler,dock tog så tog jag dom precis nyss men värken blir ju bara värre och värre just nu Aja får ta och fixa mackor och typ te nu och sen kolla på "The Tribe" som jag ladda hem igår hihi<3


     

Bjuder på 2 hemska cambilder som jag tog nyss ^^ 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards