Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Nicole - 29 februari 2012 23:17

Så jäkla typiskt!! När man verkligen bestämmer sej för att gå och lägga sej vid 9-halv 10 så blire ändå att man är vaken till typ halv12-12 -.-' så nu ska jag dra igång en film och sms:a älskling och säga godnatt osv(elr om han kanske ringer upp en stund) och sen blire f*n att sova,kommer typ nt orka me skolan annars imorn xD ska försöka att komma ihåg att ta me mej kameran till skolan imorn så ni får se hur snygg jag är på tekniken! Dö het asså, jag lovar! (NOT!) hähähä godnatt 


"Dagens" Inne och Ute (xD)


         

Av Nicole - 29 februari 2012 19:45

Lyckades stanna kvar hela dan i skolan,och dirrekt efter så drog jag,becca och mikaela ner till stan och hade allmänt damp och gick omkring och garva åt ingenting(spec becca och jag hahaha!) runt 5 kom mamma ner till stan och gav mej mina pengar,så drog vi 3 till corner och käkade och garva ihjäl oss,jag skrattade så mycke så att jag grätoch mascara och kajal rann som faen haha xD sen runt halv 7 drog dom till dansen och jag drog mej hemmåt och sen dess har jag nt gjort något,har bara legat framför datan och kollat runt lite.Min kärlek va sjuk idag så fick nt träffa honom,men imorn kommer han till skolan igen så kommer pussa sönder honom en massa då hihihi 


   

Av Nicole - 29 februari 2012 09:03

Är typ en halvtimma försenad till skolan,men jag har typ ingen ork i kroppen just nu.Är hur seg som helst i kroppen,är trött hela tiden och orkar typ ingenting.... Igår va jag hemma från skolan och då sova jag typ bort hela dagen,men de är för att min ork försvann i måndags,och jag vet nt när den kommer tillbaka ens,ska igentligen dra till stan med becca och mikaela efter skolan idag men tror fan nt att jag pallar de asså,tror nt ens att jag orkar me hela skoldagen idag.Dock så måste jag försöka gå hela dan (även att jag har missat en halvtimma nu på morgonen.) men de blir nog nt mycke plugg alls isfMen får se hur det blir, nu ska jag iaf ta på  mej hörlurarna och sen gå till skolan så får vi se hur mycke jag orkar....kanske drar hem vid/efter lunch t.o.m 


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards