Min väg och mina känslor

Alla inlägg under februari 2012

Av Nicole - 6 februari 2012 22:21

hihihi kvällens låt xD


 

Nu blire att gå och lägga sej och prata me kärleken min i telen och sen sova <3 

Av Nicole - 6 februari 2012 18:43

Va hos doktorn i typ 2 timmar förut,va tvungen att först ta stick i fingret och sen skulle dom rönka mina lungor o ah fyfan dom skicka mej fram o tbx som om jag vore en jäkla leksak -.-' men jag har iaf ingen lunginflammation vilket jag är glad över,dock så tyckte han att jag ska vara hemma från skolan denhär veckan oxå,visst jag brukar hellre vilja vara hemma än att gå till skolan,men nu när jag ska vara hemma en tredje vecka så är jag hellre i skolan   Nu sitter jag med världens huvudvärk och är fett lack på att tv.n har hängt sej....skulle se på  en film som började men sen va min lillasyster så envis och sa att vi skulle kolla igenom barnkanalerna osv,o så när jag skulle byta så fastna den så nu försöker mamma att få igång den genom att ringa och fråga sin pojkvän,så jag hoppas att den kommer igång snart 


   

Bjuder på en gammal cambild hähä

Av Nicole - 6 februari 2012 13:48

Rubriken säger nästan allt,ska till doktorn nu vid 2 och ta äckel blodprov.... mer om de sen måste dra nu....

Av Nicole - 6 februari 2012 02:58

Har precis sagt godnatt till älsklingen i telen så ska ta på en film och sen försöka sova,känns öven som att jag håller på att bli sjuk igen,o om jag är de en tredje vecka då vet jag fan nt vad jag gör asså för då måste de vara något som nt stämmer assåSåg förresten att de är många som verkar följa min blogg via bloglovin vilket gör mej jätte glad,så fortsätt att följa och jag kommer att följa er både på bloglovin och blogkeen! MEN....jag gör de bara om ni följer min hihi,aja nu blire att dra igång någon tjejfilm och sen försöka sova börjar bli lite små trött 


(btw,funderar på en ny header men har ingenaning om hur den kan se ut :/ några förslag från någon?<3) 




          

godnatt

Av Nicole - 5 februari 2012 23:13

Asså äre bara jag som nt kan lägga upp videos från youtube på bloggen?! jag hade lagt upp en låt men när jag hade publicerat och sen skulle kolla hur de blev så fanns den nt där,de va precis vitt?!

Av Nicole - 5 februari 2012 21:21

Jag sa ju igår att min dag typ blev förstörd o massa eftersom att jag nt kunde träffa min älskling,men gissa vad?! Han va så söt så han satte sej på cykeln och hämtade mej sen på kvällen även att de va typ 20-25 minus ute så gjorde han de bara för att träffa mej hihi så jävla underbar han är mitt lilla hjärta! Vi stannade till vid coop för att köpa chips,dipp och cola o sen mötte vi även på lollo och ebba som jag nt har sett på typ hundra årgjorde iaf tacos runt halv12 inatt och kollade på "Gladiatorerna" o hade mysigt<3 Åkte hem från honom runt 6-7 (tror jag?) förut och har nt gjort något speciellt sen dess,har bara legat i sängen framför datan och kollat lite.Ska ta mej något att äta snart börjar bli cp hungrig ska nog även ta och duscha och sen försöka sova för de är ju skola imorn igen.... 


   

Tog bara någon random bild hähä ^^ 

Av Nicole - 4 februari 2012 18:10

Har ingen lust alls till att blogga idag,får se om jag har någon ork till de imorn ist. Skulle ha varit me min kärlek idag men eftersom att hans mamma bor långt åt helvete och jag nt har någon som kan skjutsa mej så sket det sej ist.... hade varit bättre om han va hos sin pappa för då hade jag ju bara kunnat gå dit eftersom att han bor närmare mej osv men ahFan så jävla typiskt (ursäkta att jag svär så mycke men är fett förbannad) när man äntligen har blivit frisk så ska allting skita sej och jag blir bara på ett sånt jävla dåligt humör....

Av Nicole - 4 februari 2012 01:34

Sitter och kollar lite på olika sidor på internet och så hittade jag en riktigt rolig sak som jag faktiskt skulle vilja ha haha! Och de är en BH-väska?! HAHA tycker att den va skapligt rolig (elr så äre bara jag som tycker de eftersom att jag är trött xD) men fatta så smart,ist för att dom ska ligga lite överallt i lådan/garderoben så kan du lägga ner alla i en liten "väska" och dessutom så är det en liten smart grej att ha med sej om man ska resa iväg någonstans så kan dom ha en egen liten "plats" brevid resväskan osv,tycker att de är en jätte smart grej att ha dendär ni hittar den på http://www.alltirosa.se/



Helt jäkla awesome ju! Tyvärr så gick de nt att få me någon bild på hur den ser ut när man öppnar den osv för bilderna va jätte småmen om ni går in på sidan och kollar efter denhär så kan ni se hur den ser ut

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards