Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Nicole - 6 januari 2012 23:55

Tänkte ta mej något att äta nu och se en film o sen ska jag försöka sova,har fått en stor "bebis" hos mej haha,ne men min lillasyster ville sova hos mej inatt av någon anledning hihi sötnos Hon är så rolig när hon sover för hon kan börja snacka i sömnen o ibland så kan hon skrika något,som när hon sov brevid min mamma för ett tag sen då skrek hon: Lyssna då för i helvete!! HAHA mamma fatta lixom ingenting hon bara kolla på min stora syster som satt och kolla på tv och börja små skratta lite xD Hon är bara 9år och redan kaxig fett illa! Hahaha<3






 

Va tvungen att ta kort på henne förut idag när hon satt under täcket och se ut som en liten tant xD 

Av Nicole - 6 januari 2012 23:33

Kolla in denhär söta tjejens blogg! Dels så är hon sjukt duktig som har klarat av att fortsätta kämpa med livet trotts att hon har förlorat både sin mamma,pappa och sin syster o hon är lixom bara 13 år,jag tycker att hon är jätte stark som har kämpat och klarat sej och jag vet att hon kommer att klara allt dehär även att hon har förlorat 3 familjemedlemmar + att de hände för nt alls så länge sen ang hennes mammas död osvFörövrigt så är hon sukt söt och har en jätte fin blogg! Så checka in hennes blogg ffs


http://juliahofsweden.blogg.se

http://juliahofsweden.blogg.se 

Av Nicole - 6 januari 2012 21:50

Har precis kollat på "Jönssonligan"  tillsammans med lillasyster o pappa (hoppas bara nt att jag blir smittad ^^) tjockar i mej massa cola o chips och saknar min älsklingMen får träffa honom imorn igen så de skadar nt att sakna honom för ju mer jag saknar honom desto mysigare och roligare blire att få träffa mitt hjärta imorn! 


         


Älskling du är så himla fin.
Känner mej så otroligt trygg med dej, som att jag äntligen hittat hem. <3
Jag kan inte ens beskriva det med ord, så fantastiskt är det.
jag vill aldrig någonsin att detta ska försvinna 

och jag tänker göra allt jag kan för att det nt ska göra det. 
Jag är så rädd för att förlora dej..
Du är den jag bryr mej om allra mest.
Vill inte veta hur det känns att vara utan dej älskling.
Jag behöver dej.
Du kan få mej så lycklig, så lätt.
Sättet du kollar på mej,du får mig att känna mig fin.
Vill kunna ha dej hos mej jämt, kunna se dej, krama dej och pussa på dej.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej..<3
Hoppas verkligen att du förstår hur mkt du betyder för mig älskling.
Hoppas att du förstår att du är den enda för mej.
Och jag hoppas verkligen att du förstår att jag älskar dej så otroligt mycket.

Mitt hjärta tillhör dej,bara dej.Jakob Törngren!<3<3<3<3

Av Nicole - 6 januari 2012 19:20

Blev nt att träffa tjejerna idag och varför vet jag nt riktigt,men drog iaf hem till farmor & farfar för att käka med syskonen eftersom att pappa är sjuk så kan han ju nt ställa sej och göra mat precis,elr iof jag och storasyrran skulle ju kunna göra mat åt oss och lillasyster men ah vi åt där ist Men har bara tagit det lugnt idag och ska fortsätta göra de resten av kvällen oxå o imorn så blire ju bowling som sagt me älskling,moster,syskon osv.. Dock så HATAR jag bowling egentligen men vafan kan ju passa på att göra något roligt nu med moster och hennes barn medans dom är här i västervik 


Får bli 3 dåliga cam bilder idag me ^^


       

Av Nicole - 6 januari 2012 01:01

Ligger i sängen och har allmänt ont i nacken & lyssnar på musik men ska snart dra igång någon film.Senare idag blire att vara me nathalie och förhoppningsvis så ska lollo vara me oxå (kommer nt ihåg om hon skulle va me elr nt haha) Iaf på lörda så ska jag,älskling,mina syskon och kusin bowla tsm me min moster och hennes barn o kanske hennes man me


Bjuder på 1 cambild på mej och älskling från i förrgår


 


I LOVE YOU SO F*CKING MUTCH BABY!! 

Av Nicole - 6 januari 2012 00:28

Börjar fan blogga här igen asså,för de är SÅ mycke bättre bloggsida o dessutom kan jag fixa bloggen helt själv utan att behöva fråga någon om hjälp 24/7 o slipper vänta i hundra år på att få hjälp osv...

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards