Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Nicole - 29 januari 2012 21:47

I väntan på att sanna ska göra en header åt mej så drar jag på "Women In Trouble" på datan och dricker te,börjar få ont i halsen igen....NT OKEJ! 


   

Av Nicole - 29 januari 2012 20:02

Spenderade helgen med älsklingen så har nt haft tid till att blogga osv,runt 6 kom mamma iaf och hämtade mej och sen åkte vi till hemmakväll (med mina syskon) och hyrde lite filmer får se om jag ser på någon ikväll Måste bara säga att min kärlek han är riktigt knäpp haha! Vi satt i hans bastu igår och sen efter en stund drog han på sej badbyxor och sprang ut i snön o rullarunt o höll på,haha fast jag skulle oxå ha gjort de men så fort som jag ställde mej i snön så vägrade jag eftersom att de va så kallt xD Nu ska jag iaf ta med mej colan till badrumet,fryser sjukt mycke o tror även att jag håller på att bli sjuk känner mej jätte konstig i kroppen o har jätte ont i huvudet Får hoppas på att de går över imorn,dock så äre ju skola imorn me som jag nt är taggad till alls men

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards