Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Nicole - 16 januari 2012 23:23

Hurt me before now

I wont hurt no more now

not this time
you might do better
messing with someone elses mind
'cause you're not gonna break me down again
your done with doing me the way you did
it's gone too far
you can't break a broken heart


so try you best now baby
try your best to break me
you can't break a broken heart


---------------------------------------------------

The Boys Who......

 

Av Nicole - 16 januari 2012 22:15

Efter skolan drog jag och älskling hem till mej och käka lite sen gick vi och la oss i sängen och somna med en gång typ för ingen utav oss har sovit något inatt osv,sen runt 9 drog han hem och då kollade jag på "Det Okända" med pappa,och de avsnittet som va idag de va hur bra som helst och sjukt spännandeEfter de har jag nt gjort något speciellt har bara varit inne på rummet och lyssnat på musik på datan oså. Ska gå och ta bort sminket nu och borsta tänderna o sen dra igång någon film och försöka somna rätt "hyffsat" ikväll o imorn äre ytterligare en dag i skolan....jag vet nt ens om jag kommer gå hela dagen imorn p.g.a lite saker som har hänt oså.


 

"Det Okända" <3



Av Nicole - 16 januari 2012 02:26

Jag saknar dej nått så otroligt mycke gumman,vi har nt setts på flera månader och när vi äntligen bestämmer oss för att ses så blire ändå nt av.... Jag saknar allt som vi gjorde i sommras som när vi va med nathalie,amanda och zanna t.e.x och vi badade vid kanot i bara shorts och bh (elr med kläder på som du och nathalie xD) ingen av oss vågade hoppa i först så de slutade med att vi puttade ner varandra i vattnet osv ^^ elr som när du & jag badade ute hos dej och jag srkämde upp dej med : tänk om de flyter upp ett lik nu och tar tag i dina ben! HAHA fyfan va rädd du blev hjärtat du simmade in till bryggan så fort du kunde och vägrade att hoppa i igen och sen på kvällen när vi skulle kolla på filmen "Det" (elr it elr va man nu säger xd) och jag skrämde upp dej sen och sa : akta så att han nt kommer och lägger sej brevid dej i sängen och när du sen vaknar på morgonen så ser du att han ligger och kollar på dej HAHA de va fan minnen de asså! Saknar alla minnen tsm med dej älskling och om jag kunde så skulle jag göra allt för att få träffa dej igen,men tyvärr så blire alltid ngt "hinder" elr något som kommer ivägen så fort som vi har bestämt att vi ska ses.... Jag saknar dej så att de gör ont,jag saknar dej som fan helt enkelt. Men jag är iaf glad att vi ens lärde känna varandra från första början för hade det nt varit för dej så hade nt jag varit den jag är idag,jag hade nt varit kvar och jag hade aldrig träffat jakob.Gumman jag tänker på dej jämmt och undrar hur du hare för jag minns så väl när du mådde jätte dåligt och du kom till mej elr jag till dej för att trösta dej och stötta dej allt jag kunde,jag vet nt ens hur du mår nu om de är bra elr om de bara är skit rent ut sagt.... Vi har känt varandra i över 1-2 år och jag klarar mej nt en sekund till utan dej gumman,jag behöver dej,vart är du egentligen? Vad äre som händer mellan oss?? Jag saknar dej bästa vän,vafan ska jag göra för att vi nt ska glida ifrån varandra ännu mer än vad vi redan har gjort? För jag menar om de fortsätter såhär länge till så kommer vi nt ens ha ngn kontakt längre med varandra och de kommer nt jag klara av!! Snälla hör av dej till mej så fort du har läst dehär för jag behöver verkligen dej lollo!!!! Jag älskar dej sjukt mycke hjärtat och vill nt förlora en sån underbar person som dej

   


       

  


   



  


       


Jag skiter i om de blev för lång text elr för mycke bilder,för jag älskar lollo sjukt mycke och jag saknar henne som fan o med texten beskriver jag en del om hur mycke jag saknar henne och med bilderna så ser/tänker jag på gammla minnen med henne!<3

Av Nicole - 16 januari 2012 00:26

Ska göra mej en ny header snart men har ingen aning om hur den ska se ut elr nånting,så om någon vill komma med förslag så blir jag jätte glad!Men tog en bild på mej och lollo så länge som header tills jag har kommit på/gjort en ny somsagt.

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards