Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Nicole - 23 januari 2012 19:29

Japp blir att vara hemma imorn men de betyder nt att jag får ta det lugnt hela dan för måste ju somsagt ta han om min lillasyster som har lite feber oså,tror de blir en heldag med film o mys med min lilla ängel Ska försöka somna tidigare ikväll än vad jag gjorde igår/inatt^^ ska bara prata med min älskling först i telen och sen se film Juste jag kom på att nu äre nt alls långt kvar tills jag blir moster!!! dock är h*n beräknad till april men eftersom att de nt är långt kvar så kan den ju komma tidigare osv hihiNe nu blire tv med lillasyster och vänta på att mamma ska komma hem med isglass åt oss osv


   

Skapligt suddig och dålig bild men orka nt leta just nu xD 

Av Nicole - 23 januari 2012 17:08

Va hemma från skolan idag och lär nog vara de resten av veckan oxå,tänker nt berätta vrf här för de är personligt oså.Imorn så lär jag få ta hand om lillasyster som ligger i feber medans mamma är iväg,vilket jag nt har något emot alls för jag älskar min lilla busunge jätte mycke så ah Ska ta mej ett bad nu och sen ska jag mysa ner mej i älsklingens stora tjocka tröjja saknar honom nått så otroligt jäkla mycke asså, även fast vi träffades senast igår så känns de som en evighet sen?! hihi ^^


Jag älskar dej mest av allt lilla syster!


         

  

          

aaw här va hon ca 3 år haha!

     

   

                   

okej endel bilder kanske blev lite sådära när jag ladda upp dom men skitsamma 

§

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards