Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Nicole - 11 januari 2012 22:47

haha, jag har suttit och fulat mig med några av nicholes bilder för hon ville det så aa, hon ville att jag skulle lägg in dom på hennes blogg så nu gör jag det för att jag är så cool!

och ville bara säga att jag saknar dig nichole!

tycker ni kan kolla min blogg också hehehehe.

                                         

Av Nicole - 11 januari 2012 20:53

Åh så mysigt att ha världens jäkla mensvärk!! (elr nt....) Hade världens segaste dag i skolan idag och ingen i klassen orkade typ jobba xD Efter skolan drog jag iaf hem och väntade på att älsklingen skulle komma till mej sen så myste vi en massa och vi råka t.o.m somna till en liten stund^^ Sen drog han runt 7-halv8 o sen dess har jag typ bara suttit med datan i knät och haft sjukt ont i magen....får se om jag ens kommer iväg till skolan imorn me tanke på hur jäkla ont jag har,dock så ska värken gå över nu men de har den nt gjort än -.-' Så får se om jag drar till skolan imorn elr om jag stannar hemma  




   

Tyckte bara att texten på bilden passar på mej just idag ^^ 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards