Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Nicole - 15 januari 2012 23:35

Klockan är snart 12 och jag kan nt sova,ligger i mjukis kläder + älsklingens sköna kofta och lyssnar på musik,kollar fb o saknar min älskling sjukt jävla mycke!Men får träffa honom i skolan imorn så får se på den "ljusa sidan" höhö ^^ har iaf haft en jätte bra helg med bebi dock så har vi typ bara sovit hela tiden men när vi nt sov så har vi typ legat och pratat,myst och kollat på "Gladiatorerna" och "112 på liv och död" annars så har vi nt gjort ngt spec förutom att vi har sovit SKAPLIGT mycke haha! I fredags så va vi i simhallen med några från klassen,och när vi tjejer satt och basta så satt vi o snacka om allt möjligt och typ dog liteImorn äre skola och jag är nt pepp på de alls (som vanligt....) de är bara andra veckan efter lovet och jag har redan tröttnat skapligt fejnt ju elr nt..


     

Ja jag vet att jag måste tvätta min spegel så ni behöver nt kommentera de

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards