Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Nicole - 26 januari 2012 19:20

Har precis ätit mat nu så ligger i sängen med datorn framför mej och lyssnar på musik,ska snart se på alla harry potter filmernaVa så länge sen som jag såg 1.an och 2.an men ska se dom andra oxå(elr ah om jag hinner se alla idag annars fortsätter jag med de imorn) men ska iaf börja me att se den första och dricka cola till de me ofc höhö.Funderar på om jag ska ta och bada sen oxå elr om jag tare imorn (har svårt att bestämma mej idag för vad jag ska och nt ska göra ^^ ) Okej NU blev jag skapligt avis på mamma!! Mamma´s bror och mamma´s kille kom hit med en STOR platt tvJag fråga henne på skojj om hon ville ha min lilla platt tv så kunde jag få hennes stora hihi,men de fick jag nt haha aja nu kommer de bli mycke roligare att se på H.P filmerna när dom har kopplat in tv.n osv 


2 st nt så bra cambilder på mej och lillasyster från förut idag


     

Hmmm.... ser att någon har varit inne på inställingarna på min cam som jag har i datan,så de blev skapligt dåligt kvallité aja får fixa till de,dessutom så ser jag att jag nt hade bäddat sängen me haha!

Av Nicole - 26 januari 2012 16:00

Som jag sa i förra inlägget så fyller mamma år idag,så vi ska fira henne imorn har dock nt hunnit köpa något till henne men ska göra de så fort jag har fått pengar,men egentligen så borde jag och mina systrar göra något roligt för mamma eftersom att hon fyller 40 men ah får se hur de blir med detMen iaf grattis mamma!  


   

Gammal bild sen förra året men shit the same<3 

Av Nicole - 26 januari 2012 15:22

Färdig fixad nu och ska se på film med lillasyster tills mamma kommer hem o då blire att äta,hon fyller ju år idag btwIaf kommer typ nt göra ngt speciellt nu på dan eftersom att älsklingen ska ju till körskolan vid halv4 och ska va där i hundra år (ne men tills ikväll men iaf) han ska ju skaffa bilkörkort den sötnosen hihi 


   

Av Nicole - 26 januari 2012 12:42

Vaknade för någon timma sen o ska ta och käka lite nu,sen blire ett bad o sen ska jag fixa mej.Ska ju träffa kärleken min idag efter att han har slutat skolan o de blir även att sova hos honom i natt

Av Nicole - 26 januari 2012 01:31

Har nt kunnat sova något än men ska ta och göra de nu,de hjälps alltid att prata med kärleken min i telen innan man ska försöka sova(även att de är ngn timma sen^^) och eftersom att bloggen är tråkig och nt vill lägga upp videon här så får jag länka den ist.... http://www.youtube.com/​watch?feature=fvwp&NR=1&v=odWDA​YLKUgk kolla på videon och ni kommer gråta floder,de gjorde iaf jagSka iaf försöka sova nu annars kommer jag vara vaken hela natten hähä ^^ 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards