Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Nicole - 19 januari 2012 15:38

Min kärlek kommer till mej om ett tag,vi ska vara barnvakt åt min lillasyster och han sover även här inatt!Så vi ska försöka dra till skolan imorn dock så börjar vi nt förrens vid 10 imorn (somvanligt) så de går nog braska försöka hoppa in i duschen snart o sen dra på mej nya myskläder o vänta på att lilla syster ska komma hem och sen att kärleken min ska komma oxå


btw här är hörlurarna som jag köpte i tisdags hihi.


   




Av Nicole - 19 januari 2012 12:52

Vaknade för typ 1 timma sen och min hals gör sjukt ont så fick va hemma från skolan idag så jag lär ligga i sängen hela dagen och se film på datan o dricka en jäkla massa te och hoppas på att min hals känns bättre inom kort.... känner mej skapligt hungrig men eftersom att de gör ont när jag ska svälja så får jag nt i mej något att äta o pappa håller på att göra världens godaste mat (typ) o får jag nt i mej den då vet jag nt vad jag gör.... förkyld är jag oxå och hade en liten öroninflamation inatt tydligen o blää -.-' tycker synd om älsklingen me för han kände sej nt så bra igår när jag va hos honom,vi båda låg och frös under täcket o ah fyf*n idag fick han gå hem från skolan den stackarn för han frös och kände sej febrig idag igen.... de är säkert jag som har smittat honom somvanligt Ska tvinga iväg pappie till affären så han får köpa halstabletter åt mej sen för vill f*n bli frisk!!!! -.-' Aja nu blire att se en massa filmer och sova en stund,får se om jag orkar skriva något mer sen.


2 dåliga cambilder hellyeah..


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards