Min väg och mina känslor

Alla inlägg under januari 2012

Av Nicole - 11 januari 2012 20:53

Åh så mysigt att ha världens jäkla mensvärk!! (elr nt....) Hade världens segaste dag i skolan idag och ingen i klassen orkade typ jobba xD Efter skolan drog jag iaf hem och väntade på att älsklingen skulle komma till mej sen så myste vi en massa och vi råka t.o.m somna till en liten stund^^ Sen drog han runt 7-halv8 o sen dess har jag typ bara suttit med datan i knät och haft sjukt ont i magen....får se om jag ens kommer iväg till skolan imorn me tanke på hur jäkla ont jag har,dock så ska värken gå över nu men de har den nt gjort än -.-' Så får se om jag drar till skolan imorn elr om jag stannar hemma  




   

Tyckte bara att texten på bilden passar på mej just idag ^^ 

Av Nicole - 10 januari 2012 08:40

Fyfan nt taggad inför skolan alls men ändå så har jag stressat och fixat mej en massa hela morgonen 

Känner mej skapligt förkyld så jag antar att jag blir sjuk inom kort.. NT OKEJ!! -.-'



Av Nicole - 9 januari 2012 22:12

Sitter i min funkis och mina hellokitty "tofflor" o är ny badad,ska snart dra i gång en film efter att jag har pratat klart me älskling i skype o hoppas på att jag kan somna hyffsat ikväll fast lär väll va vaken typ hela natten och sen lär jag va helt död i skolan imorn xD Är nt taggad alls inför skolan men vill ändå att de ska bli tisda så jag får träffa lollo & nathalie efter skolan!<3 Förresten så har jag varit rökfri i snart 1 månad o känner mej sjukt glad över de,för de är ett helvete att försöka sluta röka när man har gjort de i några år men jag hoppas bara på att jag nt börjar me de igen när skolan börjar för orkar nt försöka sluta på nytt,de tar död på en nästan assåFast de är tack vare min underbara pojkvän som jag har varit rökfri såhär länge för de är han som har hjälpt mej med de och de är för hans skull som jag gör de me Jag älskar dej Jakob då,nu och för alltid!

  

   

Gammal bild dock så är min funkis nt röd som den är på bilden,den är faktiskt rosa ^^ 

   

Gammal bild på HK "tofflorna" den är wätt suddig och dom va skapligt skitiga där hähä!

Av Nicole - 9 januari 2012 18:32

Vilket stort skämt du är bruden. HAHAHAHA! 

Av Nicole - 7 januari 2012 13:02

Har precis hjälpt pappa med att diska en massa eftersom att han har feber och nt kan göra något annat än att ligga i soffan stackarnSka snart dra till bowlinghallen med lillasyster för att möta upp älsklingen,moster och kusinerna,men somsagt jag HATAR att bowla egentligen men va gör man nt för sin moster och små kusiner? 



 

Jag älskar dej mest av allt pappa,de är du som har stöttat mej som mest när allt har varit skit,du är den som sov med mej på sjukhuset när jag blev inlagd.Du har alltid funnits för mej pappa! Skulle du nt finnas elr om något skulle hända dej,då skulle nt jag finnas kvar....


JAG ÄLSKAR DEJ!! 

Av Nicole - 6 januari 2012 23:55

Tänkte ta mej något att äta nu och se en film o sen ska jag försöka sova,har fått en stor "bebis" hos mej haha,ne men min lillasyster ville sova hos mej inatt av någon anledning hihi sötnos Hon är så rolig när hon sover för hon kan börja snacka i sömnen o ibland så kan hon skrika något,som när hon sov brevid min mamma för ett tag sen då skrek hon: Lyssna då för i helvete!! HAHA mamma fatta lixom ingenting hon bara kolla på min stora syster som satt och kolla på tv och börja små skratta lite xD Hon är bara 9år och redan kaxig fett illa! Hahaha<3






 

Va tvungen att ta kort på henne förut idag när hon satt under täcket och se ut som en liten tant xD 

Av Nicole - 6 januari 2012 23:33

Kolla in denhär söta tjejens blogg! Dels så är hon sjukt duktig som har klarat av att fortsätta kämpa med livet trotts att hon har förlorat både sin mamma,pappa och sin syster o hon är lixom bara 13 år,jag tycker att hon är jätte stark som har kämpat och klarat sej och jag vet att hon kommer att klara allt dehär även att hon har förlorat 3 familjemedlemmar + att de hände för nt alls så länge sen ang hennes mammas död osvFörövrigt så är hon sukt söt och har en jätte fin blogg! Så checka in hennes blogg ffs


http://juliahofsweden.blogg.se

http://juliahofsweden.blogg.se 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards