Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Nicole - 2 mars 2012 22:32

Fick precis höra att en läktare har rasat i globen på avicii konsären runt halv 9 tror jag de va.Började fan stört tjuta när jag fick se de,min kille va ju förfan där! men han mår iaf bra han ringde upp mej precis   tycker synd om alla andra som har någon/några som va där 15-30 stycken fick åka till sjukhuset osv http://www.expressen.se/nyheter/plattform-rasade-i-globen---20-till-sjukhus/ läs där om ni vill veta mer om de.


Nu ska jag iaf smsa förfullt med älskling och kolla på "Andra Avenyn" och sen sova eftersom att jag måste gå upp vid halv8 för att hinna fixa mej eftersom att vi åker vid 9 till Linköping och dessutom så ska jag sjunga för lillasyster imorn vid 8,kan nt fatta att hon redan blir 10 ÅR!! Känns som att de va igår som jag fick se henne på BB för första gången asså xD Dock så vet jag nt om jag kommer kunna somna med tanke på att jag har druckit en massa cola osv,så får kanske va uppe hela natten och sen sova i bilen haha xD 


   

Av Nicole - 2 mars 2012 14:14

Stannade hemma från skolan idag p.g.a mensvärk,så har legat och sovit til typ 11 och sen dess har jag bara  kollat på "Andra Avenyn" och gjort i ordning mej,ska träffa lollo och nathalie idag dock så har jag ingen aning om de blir några fler elr ntÄlsklingen åkte till Stockholm idag runt 10 och jag saknar honom som faen,har ju nt sett honom sen i måndagsMen som tur är så får jag träffa honom imorn när jag har kommit hem från linköping med mamma,mamma´s kille och hans dotter! Dock så lär jag nog missa min lillasysters födelsedag imorn,men ska köpa henne något fint så hon nt hatar mej för att jag missar firandet,hähä ^^ 


   

ser lite skev ut bara men xD

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards