Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Nicole - 12 mars 2012 19:13

Kom hem till pappa för en liten stund sen o har precis ätit så känner mej nästan spyfärdig xD Aja förut så drog jag ut me syrran och mötte upp Hannah och Roxy,skulle ha träffat älskling oxå men de blev nt av o nu ska han lana med hampus så de blir nog nt att träffas imorn heller.Ska iaf få pengar av pappa imorn så ska dra till stan o köpa nya skor,mina är helt trasiga och skeva ^^ ska ta och va lite social med pappa och lillasyster en stund tills syrran kommer,sen kanske vi drar till hennes lägenet o chillar litefast de beror på om jag orkar är typ helt seg i kroppen o så just nu hähäHåller oxå på att ska byta msn namn,för de namnet jag har nu (säger nt namnet) gjorde jag bara på skoj typ o sen hare nt blivit av att jag har bytt namn osv 



   

Snodde bilden från syrran,o jag ser skaaaaaaaaaaapligt mupp ut asså HAHA!

Av Nicole - 12 mars 2012 14:59

Tröttnade på min header så tog tillbaka den som jag hade innan hähä

Av Nicole - 12 mars 2012 12:42

Blev att vara hemma från skolan idag,mår nt alls bra har sjukt ont i ryggen och mår skapligt illa.... och igår när jag prata med älskling så frös jag jätte mycke även att jag låg i mjukiskläder,så fick dra på mej mitt täcke och en filt men frös ju lika mycke iafo imorn så har vi studiedag o jag är typ sjuk hehe.... ne men hoppas på att jag mår bättre imorn så jag kanske träffar kompisar elr min älskling elr både och haha måste bara säga att jag va jätte nyttig förut,åt äcklig fullkorns spagetti typ nyssAja ska  försöka sova en stund nu,känner mej fortfarande helt slut och sen måste jag packa lite för ska till pappa idag<3 















 

 

Fick bli en gammal bild på mej och amanda<3!

Av Nicole - 12 mars 2012 03:14

Låg och kollade igenom Bloglovin lite och så hittade jag "tillbaka" till min blogg på blogg.se o känner att jag typ "saknar" att blogga på den lite,haha! Men om jag skulle byta till den igen så lär jag ta tillbaka denhär igen efter typ en dag elr två tror jag xD klicka här för att komma till min blogg på blogg.se 


Bjuder på en gammal och suddig bild på mej och älskling hihi ;* <3<3<3<3


   

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards