Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Nicole - 4 mars 2012 23:10

Ligger och pratar i skype med älskling och han har typ damp just nu hahahahaha! Han kom och hämtade mej igår och sen drog vi hem till honom och låg o myste osv sov hos honom och de va fan de bästa jag har gjort på hela veckan! Vi hade varit ifrån varandra i 4 dagar typ och de kändes som typ tusen år men nu ska vi F*N nt va ifrån varanda så här länge asså! Iof så går vi ju i samma klass/skola (asså våran skola är lite "komplicerad" det är en hel klass med typ,1,2 och 3.or) och där ses vi ju varje dag och ibland så ses vi ju efter  skolan osv.Idag så åkte jag iaf hem runt halv8 och då satte jag mej i soffan hos pappa och lillasyster och kolla på tv en stund sen när hon skulle sova gick jag in på rummet och drog igång musik och fixade lite,annars har jag typ nt gjort något spec förutom jag har kollat skor osv på olika sidor. Kameran verkar nt vilja funka som den ska just nu men får se om jag kan fixa den imorn när jag har kommit hem till mamma osv,juste när syrran fyllde 10 år igår så fick hon en jätte grym tårta utav pappa med Eric Saade på! Haha gissa om hon blev glad sötnosen 


Såhär snygg blev tårtan!


             

och dehär är egentligen henne´s hörlurar men jag köpte mej exakt likadana i lnkpg men eftersom att kameran f*ckar somsagt så tog jag bilerna på henne´s ist som jag tog igår morse

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards