Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Nicole - 14 mars 2012 15:48

Drar mej bort till syrran om en stund,ska följa me henne till MVC för att lyssna på bebisens hjärta! På fredag äre exakt 1 månad kvar tills lillen är beräknnad,men kan ju även komma nu närsomÅh längtar ihjäl mej på att få bli moster,men snart är h*n ute och jag kommer dö av glädje hihi! 


         

2 bilder på bebis sen första gången vi såg den! + Min vackra syster med hennes über fina mage!

Av Nicole - 14 mars 2012 14:13

Som rubriken säger så äre 5 månader idag tsm med mitt hjärta!Dock så tror jag nt att vi ska göra något speciellt idag,typ bara umgås oså.Imorn så sover han även här eftersom att vi börjar ite senare på fredag o så ska vi vara barnvakt åt min lilla syster me osvDe va en skapligt seg dag i skolan idag men jag överlevde,tror jag xD har sjukt ont i kroppen och har haft de hela dan så tror nt att de blir ngn skola för mej imorn....


   

 Jag älskar dej mest av allt älskling,

utan dej vet jag nt vart jag skulle ha

varit idag.Men det är tack vare dej som

jag finns här idag,du är och förblir mitt

allt hjärtat!










































Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards