Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Nicole - 26 mars 2012 22:58

Sitter och sjunger me till en låt typ tusen gånger om bara för att den är såååååå jvla bra hihi!Så tror pappa kommer vakna snart och säga åt mej att va tyst xD Har fått något litet ryk om att jag ska städa lite på golvet i rummet,måste typ bädda sängen oxå sitter typ och hoppar sönder den lite ibland xD (Låter säkert som  värtsa dampbarnet elr ngt men jag har överengergiiiii!!) Ska kolla efter något att äta snart, för er som vill veta/bryr er höhö ^^ 


 

Av Nicole - 26 mars 2012 19:41

Va me sanna i lördags och vi gick ut och fotade lite "Snygga bilder" xD bara för att lixom haha! Sen drog vi till åhmans och käka glass och sen hem till mej för att kolla på "Gladiatorerna" o efter de blev de att dra till affären o sen hem till sanna där vi tog det lugnt o kolla på någon film.Pratade även med älsklingen i mobilen och pratade med några utav hans polare oxå o dom va ju nt nyktra iaf hahaha ^^ fast de va ju nt älskling hellerPå söndagen drog jag hem och fixade mej för att fira min kusin som fyllde 20 år i fredags efter de drog jag hem till kärleken och sov hos honom osv 


                 

 En bild blev suddig,och 2 bilder har sanna typ gjort mindre ^^

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards