Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Nicole - 5 mars 2012 01:47

Klockan är snart 2 och jag är nt trött än och de är skola imorn/idag?! Känner att jag typ nt har någon stor ork till de egentligen men....Det är typ sjukt läskigt i mitt rum just nu(hemma hos pappa) saker som låter,en ballong som rör sej osv,sitter och kollar igenom gammla bilder på mej och några kompisar som jag nt umgås med längre men som jag har börjat sakna nu igen som f*n <3 Funderar på att dra igång en film snart men måste slänga ut smuttskläder i smutsen först för rummet känns typ äckligt annarsMen från det ena till de andra nu,jag saknar sommaren sjukt jäkla mycke,speciellt sommarlovet har typ betsämt tusen saker som jag ska göra i sommar (okej nt tusen precis men en heldel dock) hoppas bara på att min kärlek kommer att ha lite tid för mej i sommar oxå<3 Börjar fundera på om vi har något här hemma som jag nt tål för mina ögon kliar jätte mycke och dom är typ väldigt svullna xD men ska typ dra igång "The house bunny" nu och sen hoppas på att jag blir trött så att jag kan sova för annars lär jag nog decka i skolan haha!


       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards