Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Nicole - 8 mars 2012 23:36

Ligger och har ont i magen och börjar fundera på om jag ska gå till skolan imorn elr om jag ska vara hemma,dock så är jag dö trött och skulle behöva sova men kan typ nt de,så ligger och kollar på skor och känner att nu skulle man fan ha varit rik asså!!haha ne men ska nog dra igån "The house bunny" snart och försöka sova om en stund har fastnat för den filmen grymt mycke sen jag laddade ner den,dock så tröttnade jag efter en stund men nu så har jag börjat nörda den filmen igen så måste typ se den snart hähä. 


Kvällens låt som jag oxå nördar sönder just nu är denhär:


 

Kissies låt "Success",tycker serriöst att den är sjukt bra och jag typ bara Ä-L-S-K-A-R den! hihi <3


Av Nicole - 8 mars 2012 22:53

Spenderade hela dagen med älskling igår efter skolan och även hela dan idag me! sjuuuuuukt jäkla mysigt vare hihiäter fn sjukt mycke så kommer nt i mina byxor längre haha! och nej jag är nt gravid!!  Dock så känner jag att jag måste sluta äta lite(nt sluta helt och nt banta elr nån sån skit.. utan bara dra ner på de..) elr som jag sa för ett tag sen att jag bara dricker cola och äter godis osv på helgerna Aja från det ena till de andra,mitt huvud gör spräng ont och jag är sugen på att köpa kläder och skor?! 


     

Bilder i rep ^^ 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards