Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Nicole - 3 mars 2012 18:23

Kom hem från Linköping runt halv5-5 och tog lite tårta som pappa hade sparat åt mej (eftersom att min lillasyster fyller 10 år idag) sen drog jag till affären med pappa och handlade lite till tacos så ska dra och käka typ nu,köpte en del saker i lnkp men eftersom att blixten på kameran verkar ha gått sönder så vet jag nt om jag får me de på bild men kanskeSka ju träffa kärleken idag eventuellt men eftersom att jag nt får någon skjuts hem till honom och han nt orkar åka till mej så tror jag att de skiter sej allt.... har nt träffat honom på typ en vecka snart men ah får se hur de blir med de.

Av Nicole - 3 mars 2012 01:53

Tog en paus från andra avenyn nu ett tag så ligger och dunkar denhär låten högt som fan i hörurarna och dricker cola för att hålla mej vaken haha xD



Dehär inlägger kommer typ suga men ah,har tråkigt om ni ville veta.... ni får ju gärna antäckna de oxå hähä,skämt o sido ^^  ne men ska ta tag i rummet hos pappa och börja städa för det ser ut som ett bombnedslag xD så börjar fan med städningen nu dirrekt efter att jag har skrivit dehär inlägget,och just nu har jag inget liv typ så ligger och räknar hur många timmar det är kvar tills vi ska åka haha,så just nu äre iaf 7 timmar kvar tills vi ska åka och det är 5 och enhalvtimma tills jag ska gå upp egentligen,men jag känner såhär,skulle jag somna nu så kanske jag nt hör när klockan ringer och pappa ska gå upp vid 8 idag,och jag måste ha en timma på mej för att fixa mej (egentligen 2) men jag orkar ju nt ställa mej framför spegeln och sminka mej de första jag gör när jag ska gå upp lixom xD men ah får försöka hålla mej vaken tills vi ska åka och så sover jag i bilen upp dit ist.(dock tare typ bara en och en halvtimma dit upp men vafan sova som sova lixom,o dessutom så får jag träffa min älskling idagokej jag känner att jag har "tjatat" mycke om de idag så hoppas nt att han läser min blogg idag hehe)

Av Nicole - 3 mars 2012 00:00

Har märkt att kissie har kollat in min blogg lite då och då,rätt så grymt faktiskt med tanke på att hon är en grym bloggare trottsallt,o jag menar hon har ju förendrats massor och hon är grymt söt! hihi va bara tvungen att säga de,ska fortsätta att kolla på "andra avenyn" nu <3


   

Bild lånad från google

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards