Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Nicole - 16 mars 2012 21:34

Väntar på att älskling ska hämta mej så att vi kan dra hem till honom och sova där inattFinns inget mysigare än att vara med honom på en fredakväll hihi.Känner att jag börjar bli sjuk oxå,är sjukt förkyld osvHar nog blivit smittad utav älsklingen och becca xD ska tvinga honom till att masera/gå på min rygg sen för jag har sjukt ont i ryggen igen.... Måste packa ner de sista nu och så kommer han snart,kanske att jag bloggar från honom sen (dvs om jag har tid) men isf blire kanske från hans mobil elr ngt 


Lite olika bilder på kläderna som jag fick utav becca älskling!<3


             

Av Nicole - 16 mars 2012 19:30

I går så kom älskling hem till mej runt 9-halv10 på kvällen och sov hos mej Fick även tre tröjor utav henne två st igår och en idag,2 tjocktröjor med luva och en lång t-shirt/klänning,hur sköna som helst och über söta är dom! Sen hände det en sak som jag nt tänker ta upp här.... När jag kom hem sen så hade pappa och lillasyster köpt pizza så de va bara och feta i sej skiten och va glad hähä ^^ Trodde att jag skulle va med älsklingen idag oxå men de verkar nt bli av och imorn blire eventuellt utgång så då lär vi nog nt ses heller aja ska ta och va lite social med min höggravida syster nu när hon är hos pappa och hälsar på,får typ passa på nu för bebisen kan komma närsom helst nu xD 


























 



     

Gammla bilder på mej och syster! 

Av Nicole - 16 mars 2012 19:18

Kolla in denhär snygga tjejens blogg,hon har en grymt bra och snygg blogg o hon är super söt me! 

http://aweito.blogg.se 


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards