Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Nicole - 13 mars 2012 21:07

Idag vare riktigt sinnes varmt ute asså,kunde   ÄNTLIGEN ha på mej en utav mina magtröjor idag så varmt vare! Har längtat hela vintern efter att få ha magtröja på mej o idag kunde jag ha det! Just nu så halv sitter jag i sängen och saknar min älskling som jag får träffa imorn och som jag även ska va med efter skolan för vi har 5 månader tsm imorn!!imorn äre tbx till skolan igen o jag känner bara för att lägga mej under täcket och nt gå upp förrens kl 2 då skolan har slutat....För jag har f*n ingen ork till den just nu -.-' men måste för att få mina pengar 


       


   

Den första bilden på mina skor blev de ngt konstigt med,de ser ut som att de är vita prickar typ elr ngt,fast  de äre nt =)

Av Nicole - 13 mars 2012 19:35

Kom precis hem igen efter att ha varit med syrran på stan hela dan + att vi va i hennes lägenhet med mathilda och syrrans kompis kicko.Mötte upp dom 3 i stadsparken och sen drog vi ner till pappa för att fixa pengar så jag kunde köpa nya skor,sen drog vi ner till donken fast jag o syrran köpte en sallad som vi dela påIaf så satt vi där ett tag fram tills vi drog vidare till andra affärer o kolla lite,efter de drog vi hem till syster´s lägenhet o kolla film. Igår lagade jag min favvo väska så nu kan jag börja använda den igen osvKänner mej jätte hungrig/sugen på salladen fortfarande men får ta maten som pappa har gjort,o sen blire att se på några fler avsnitt utav "Andra Avenyn" hihi <3 


         

Måste tvätta dedär hjärtat som hänger på väskan,den är väääldigt skitig xD

Av Nicole - 13 mars 2012 14:14

Drar mej ut för att möta upp syrran och sen drar vi till pappa´s jobb och fixar pengar,sen blire ner till stan 


 

En dålig cambild,hell yeah<3   

Av Nicole - 13 mars 2012 12:22

Vaknade runt 11-halv 12 förut och tog me datan till soffan o käka frukost,ska ta och slänga in mej i duschen snart o sen fixa mej för de blir stan med syrran sen. Sitter och kollar på film på när vi va små,och kan nt sluta garva för mej själv,haha! Jätte söta båda två men ibland såg man ut som ett mongo typ xD Aja ska slita med mej syrran till tandläkren sen runt 4 för jag hatar att gå dit själv^^ 


       

Min hand ser skapligt skev ut på mitten bilden^^

Av Nicole - 13 mars 2012 00:44

Fyf*n vad jag hatar att vara beroende utav en del saker,som t.e.x cola! Jag har druckit de sen jag va liten (asså nt för liten) och sen några år tillbaka så har jag blivit jätte beroende utav de,har typ fått de utav min mamma ^^ fast dock så är jag mer beroende utav de än vad hon är just nu xD men aja.... jag bestämde ju för att bara dricka cola på helger osv,men nt F*N har jag hållt de! o spec nt nu när jag kom hem till pappa, för såg att han va jätte söt och tänkte på mej o hade köpt hem cola men jag klarade av att vara utan fram tills nujag va tvungen att ta ETT glas! och de här SKA bli de sista glaset fram till helgen! 


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards