Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Nicole - 27 mars 2012 21:12

Sitter i sängen och tjockar mej på chokladbollar och saft,känner dock att jag börjar må lite illa men ^^ Drog hem till älsklingen efter skolan idag och myste massa,får bara träffa honom i skolan imorn me,för sen så åker han till sälen vid 12 på natten och jag kommer gråta halvt ihjäl mej xD (skiter i om de är löjligt men kan nt vara utan honom så länge!!) Tänk er själva lixom att va utan den man älskar i flera dar för att han elr hon har åkt iväg o ni får nt träffa honom/henne på flera dar! Ni skulle nt heller klara er.. Men kommer typ smsa honom rätt så ofta iaf Ska nt deppa över de nu,han har ju nt åkt än lixom Men ska typ dra igång en film snart tror jag,tror nt att jag kommer kunna somna tidigt ikväll me tanke på att jag och älskling somna en stund hos honom förut idag ^^ 


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards