Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Nicole - 6 mars 2012 22:14

Igår kväll kom mitt hjärta hem till mej och sov här,mysigare än så kan de ju nt bli!Efter skolan drog vi hem till min mamma (eftersom att de är hennes vecka nu)och tog de lugnt,sen runt 5 åkte jag och mina systrar + pappa på 5 års kalas,min näst minsta kusin fyller år idag så va där och fikade lite,busade med lillen och hans storebror osv.Åkte hem igen runt halv 7-7 och då drog jag och min storasyster till affären för jag skulle köpa ny hårspray och sen drog vi förbi hennes lilla lägenhet för hon skulle hämta lite saker eftersom att hon sover hemma hos mamma inatt.Sen dess har jag typ nt gjort något spec skulle ha badat förut men fanns inget varm vatten så fick stå över badkaret och tvätta håret ist xD Känns som att jag håller på att bli sjuk igen.... Mitt huvud gör cp ont och jag känner mej yr osv,känner att jag nt vill bli sjuk nu för imorn ska vi tjejer i klassen åka till söderköping med en lärare osv,kommer bli grymt roligt och dessutom så har jag lyckats få igång blixten igen på kameran så nu åker den me imorn men nu äre bara att hoppas på att jag kommer ihåg att jag har den med mej, så de kanske blir några nya bilder osv! o om jag nt träffar min kärlek i helgen så hoppas jag på att de blir utgång med några tjejer osv,men om de nt blir utgång hoppas jag på att de blir myskvällar med min älskling! <---- okej bilden va NT SERRIÖS HAHAHAHAHA!!! (elr?) hihihi xD Blir att käka cocopops med syrran nu och sen kolla på film om jag nu kan sluta lyssna på en låt som jag typ nördar sönder haha<3!


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards