Min väg och mina känslor

Alla inlägg under mars 2012

Av Nicole - 21 mars 2012 22:51

Efter skolan drog jag till stan med becca och mikaela,dock så gjorde vi typ nt så mycke först för becca fick damp på sin mobil och skrek på den haha! Mikaela och jag satt o halvsov på donken osv.Men sen efter en stund när vi fick becca på bättre humör så blev vi piggare och fick igång vårt älskade damp igenhaha ne men sen kom syrran förbi stan och vi drog till mejeriet en stund,mötte på älsklingen utanför och sen drog vi till åhmans och chillade,sen vid halv8 drog becca och mikan på dans och jag o syrran drog hem.(Tog bara dagen lite kort nu,orkar nt skriva "exakta" detaljer höhö^^) Är typ sjukt trött så skriver säkert som en tönt nu men de skiter jag i xD ser iaf på en film nu och ska snart ta o sova 


             

Av Nicole - 20 mars 2012 22:33

Har typ nt orkat blogga ngt idag,fast har typ nt haft ngt att skriva om iaf ^^ men jag sitter och lyssnar på en låt nu som fick mej att börja tänka på min bästavän,älskling och sommaren haha! Är väll för att man typ längtar ihjäl sej nu och nt orkar vänta längre elr ngt xD Har typ värsta planerna med bästavän i sommar,dock så vet jag nt hur de blir med älskling med tanke på att han ska väll sommar jobba elr ngtmen jag hoppas på att vi oxå kommer umgås mycke i sommar Imorn så blire nog skolan trots allt,får typ bara ta de lugnt oså eftersom att jag är lite sådär i kroppen fortfarande 


   

En bild på mej och Cool Pleasure från i sommras,igga bara att jag ser liiite väl mupp ut haha!

Av Nicole - 20 mars 2012 17:23

     

    

 

        

  



       

 

   

   

Du är det finaste jag har hjärtat!

Av Nicole - 19 mars 2012 22:36


Så där ser min vägg ut just nu,men ska fylla på med mer bilder så småningom(tror jag ^^)

                                   

Av Nicole - 19 mars 2012 22:05

Ligger och kollar på "Karatefylla" och jag tycker att dehär avsnittet nt är så jätte bra som dom brukar vara,de är typ nt ens roligt bara helt sinnes typ Men ska försöka lägga mej tidigt ikväll är dö trött osv ^^ 


     

Jag ser ut som ett mongo hell yeah! ^^ 

Av Nicole - 19 mars 2012 19:30

Blev inget sovande för min del hahaFick ngt ryck och började springa omkring och fota och sen fixade jag även mitt rum lite,satte upp lite bilder på ena väggen osv.Dock så är den nt klar än ska ha mer bilder oså Lägger nog upp bilderna sen ska käka typ nu och lite annat ^^ 


   

Av Nicole - 19 mars 2012 17:19

De va nog den segaste skoldagen på länge idag,så är glad över att jag nt gick hela dan,är helt slut i kroppen och kom hem för typ en halvtimma sen elr ngt,satt kvar en stund efter skolan med älskling,hampus och malin o snacka lite sen drog jag hem till pappa för att hämta mina grejer osv.Ska nog ta och sova en stund nu,är sjukt trött o ska fixa lite på mitt rum sen 


     

Av Nicole - 19 mars 2012 08:49

Ah men bra där! De snöar,halgar och regnar ute -.-' de va ju förf*n vår ute nyssAja ska dra mej till skolan vid typ lunch,för har ingen ork till de just nu.Ska slänga in mej i duschen snart och fixa mej lite och sen fortsätta att kolla på film med syrran som börjar senare 


               

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards