Min väg och mina känslor

Alla inlägg under mars 2012

Av Nicole - 2 mars 2012 14:14

Stannade hemma från skolan idag p.g.a mensvärk,så har legat och sovit til typ 11 och sen dess har jag bara  kollat på "Andra Avenyn" och gjort i ordning mej,ska träffa lollo och nathalie idag dock så har jag ingen aning om de blir några fler elr ntÄlsklingen åkte till Stockholm idag runt 10 och jag saknar honom som faen,har ju nt sett honom sen i måndagsMen som tur är så får jag träffa honom imorn när jag har kommit hem från linköping med mamma,mamma´s kille och hans dotter! Dock så lär jag nog missa min lillasysters födelsedag imorn,men ska köpa henne något fint så hon nt hatar mej för att jag missar firandet,hähä ^^ 


   

ser lite skev ut bara men xD

Av Nicole - 1 mars 2012 14:48

Hah glömde kameran hemma och hade ingen teknik idag,jag och malin fick göra chokladbollar ist för att hålla på att bygga osv,men de va rätt så chill i skolan idag iaf,dock nt så chill att min älskling nt kom idag för han hade typ nt sovit något i natt så han va hemma idag me,har nt träffat honom sen i måndags och jag börjar få spasmer asså!! de är sjukt jobbigt att vara utan den man älskar i flera dagar,man blir typ deppig assåfår se om han orkar komma hit en stund sen,annars får jag eventuellt träffa honom på lördag(dvs om han nt kommer hem försent på lördag eftersom att han ska på avicii imorn i sthlm)vilket jag hoppas på att jag får göra isf. Aja ska typ kolla på "The Simpsons" nu och sen sova en stund,är helt slut i kroppen osv.. 


   

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards