Min väg och mina känslor

Alla inlägg under mars 2012

Av Nicole - 12 mars 2012 03:14

Låg och kollade igenom Bloglovin lite och så hittade jag "tillbaka" till min blogg på blogg.se o känner att jag typ "saknar" att blogga på den lite,haha! Men om jag skulle byta till den igen så lär jag ta tillbaka denhär igen efter typ en dag elr två tror jag xD klicka här för att komma till min blogg på blogg.se 


Bjuder på en gammal och suddig bild på mej och älskling hihi ;* <3<3<3<3


   

Av Nicole - 11 mars 2012 23:19

Min helg har varit AMAZING! Massa mys med älskling och igår kolla vi på "Död Snö" rekomenderar den verkligen för dom som nt har sett den,den är äcklig men oxå lite rolig ^^  asså de är typ skräck o humor på samma gångIaf idag drog vi hem till mej och åt grillat så känner mej lite.... asså nt tjock men ah venne xD På tal om amazing förresten! Stör mej som f*n på att danny förlorade mot loreen -.-' asså visst hennes låt va ju oxå sjukt bra,men tyckte hellre att danny skulle vinna.Aja imorn äre skola och känner nt alls för att gå men har ju typ inget val,elr asså eftersom att man går på gymnasiet så äre typ valfritt att gå där elr va man ska säga,asså man kan ju välja med att gå där elr typ hoppa av o sen söka jobb,vilket är jätte svårt att få tag på.Men jag väljer hellre skola ett tag till än job tror jag Börjar få träsmak i rumpan även fast jag sitter i sängen?! haha skapligt fint. 


Av Nicole - 10 mars 2012 19:33

De blev att vi tog det lugnt idag,har nt gjort annat än att mysa och suttit lite vid datan. Älskling håller på att fixa en hemsida och det är nt alltid som de går som han vill ^^ ska få honom till att kolla på melodifestivalen med mej sen vid 8. O efter de blire att kolla på gladiatorerna och mysa en massa,blir även att jag sover här i natt me! <3

Av Nicole - 9 mars 2012 20:47

Verkar som att de blir ändrade planer nu,de blir nog att sova hemma hos älskling inatt iaf.Dock så får han möta mej för jag är typ fett mörkrädd höhö.Iaf så sitter jag i soffan just nu med mamma och lillasyster och kollar på "Ice Age 2" som går på 7.an och kan nt göra annat än att garva ihjäl mej xD Ska ta och packa lite nu så jag har allt klart tills jag ska gå hem till min älskling 


   

Av Nicole - 9 mars 2012 19:35

Bilder från Söderköping,dock så är en del nt serriösa haha!

dom 2 första är från någon tyg affär typ?! xD

                                       


     

         

kanske liiite för många bilder i ett inlägg men hellre de än att dela upp dom,bilr bara krongligare/jobbigare då haha ^^

Av Nicole - 9 mars 2012 11:28

Hemma från skolan idag p.g.a att jag har sjukt ont i ryggen och har typ glömt ta min astma medicin så har grymt ont i bröstet oxå.... nt okejSå de blir nog bara att va hemma hela dan idag och tare lugnt,kärleken min ska ändå lana idag så blir nt att träffa honom.Men om jag mår bättre sen så kanske jag och storasyrran drar till stan och kollar lite,just nu sitter jag iaf och kollar på "Hannah Montana" och garvar för mej själv ^^ ska försöka orka städa mitt rum snart så att mamma blir glad hähä,sen måste jag bestämma mej om jag ska byta rum elr nt eftersom att storasyrran nt bor hemma längre 


   

Av Nicole - 9 mars 2012 10:27

10 saker ni kanske inte visste om mig


1. Jag har/får ofta ont i kroppen.
 2. Jag har träffat världens bästa pojkvän som jag vill dela min framtid med.
 3. Jag är välldigt kännslig så kan börja gråta för minsta lilla ibland^^
 4. Jag har haft piercing i näsan.(dock bara 2 veckor för tappade den i simhallen xD )
 5. Jag skolkade under hela 7.an och 8.an o lite i 9.an framm tills jag började på sjukhusskolan.
 6. Jag har förlorat en bästa vän som jag hade under hela 5.an och 6.an :/ 
 7. Om någon bråkar med mej så bryr jag mej nt,men om nån bråkar med dom jag älskar så tänder jag till dirrekt och kan nt hålla k*ften!
 8. Jag älskar att bada  skulle kunna bada flera gånger om dagen! (både inne och ute)
 9. Jag saknar min barndomsvän sofia som jag va bästavän med under hela dagis tiden och upp till 2.an
 10. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna hitta en sån underbar och fin pojkvän som Jakob! 


     

Haha ser ut som en jag ska nt säga vad ^^

Av Nicole - 8 mars 2012 23:36

Ligger och har ont i magen och börjar fundera på om jag ska gå till skolan imorn elr om jag ska vara hemma,dock så är jag dö trött och skulle behöva sova men kan typ nt de,så ligger och kollar på skor och känner att nu skulle man fan ha varit rik asså!!haha ne men ska nog dra igån "The house bunny" snart och försöka sova om en stund har fastnat för den filmen grymt mycke sen jag laddade ner den,dock så tröttnade jag efter en stund men nu så har jag börjat nörda den filmen igen så måste typ se den snart hähä. 


Kvällens låt som jag oxå nördar sönder just nu är denhär:


 

Kissies låt "Success",tycker serriöst att den är sjukt bra och jag typ bara Ä-L-S-K-A-R den! hihi <3


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards